چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
عضویت ۱۹۵ ناشر جدید در شابک طی 6 ماه گذشته

واحد شابک در شش‌ماه گذشته از عضویت ۱۹۵ ناشر، واگذاری ۵۲۹ شناسه به ناشران و واگذاری ۷۸۲ شماره شابک به ناشران مؤلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در واحد شابک موسسه خانه کتاب، تعداد شابک واگذارشده در بازه زمانی شش‌ماه نخست سال (از یکم فروردین‌ماه تا سی‌ویکم شهریورماه) به تفکیک استان‌ها اعلام شد.

بر اساس گزارش ارائه‌شده، ۱۹۵ ناشر جدید از کل کشور به عضویت شابک درآمده‌اند که در این میان استان تهران با ۱۱۴ ناشر جدید عضو شابک، بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است و پس‌ازآن خراسان رضوی با ۱۳ عضو جدید و استان قم با ۱۱ ناشر جدید عضو شابک، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در این گزارش، تعداد ۵۲۹ شناسه به ناشران واگذارشده است که استان تهران با ۲۹۲ شناسه، قم با ۴۵ شناسه و خراسان رضوی با ۳۸ شناسه به ترتیب بیشترین تعداد شناسه واگذارشده به ناشران را داشته‌اند.

اطلاعات ثبت‌شده در واحد شابک نشان می‌دهد، تعداد ۷۸۲ شماره شابک به ناشران مؤلف واگذارشده است که استان تهران با ۳۷۲ تعداد شماره شابک، خراسان رضوی با ۵۰ تعداد شماره شابک و استان اصفهان با ۴۹ تعداد شماره شابک به ترتیب بیشترین تعداد شماره شابک را دریافت کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط